Witryna – jak ma być zaprojektowana?

Reklama

Wyobraźmy sobie, że wchodzimy do sklepu – w jednym, czujemy się przyzwoicie, chcemy się porozglądać i pewnie coś kupimy, a w drugim – momentalnie chcemy wyjść. Od czego zależy nasze pierwsze wrażenie? Z pewnością nie od towaru na sklepowych półkach, bo wiemy jeszcze przed wejściem, co sklep proponuje. To sprzedawcy powodują na nas takie a nie inne wrażenie. To od nich zależy, czy zostaniemy tu na dłużej, czy zaraz wyjdziemy. Witryny, to takie punkty, gdzie także napotykamy się ze sprzedawcami, choć ich nie spostrzegamy.

I tak jak w pospolitym sklepie, tak i tu najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Tworzenie stron nie polega tylko na wpisaniu danych firmy, wstawieniu paru zdjęć, przedstawieniu oferty – co potwierdza specjalista z 2R Studio.

Bo ta strona internetowa będzie musiała dla nas pracować, należy wybitnie dobrze przemyśleć jak ma być skonstruowana, aby tak jak w ulubionym sklepie, chociażby porozmawiać ze sprzedawcą. To co najlepsze, powinno być w sklepie na uwypuklanym miejscu, aby kontrahent od razu zwrócił na to uwagę.

Każdy poprawny sprzedawca ma z pewnością swoje sztuczki, jakie zezwolą konsumenta związać ze sklepem na dłużej. Nie wystarczy posiadać domenę internetową firmy – wypada zapracować sobie na zaufanie i lojalność konsumentów, a to już potrzebuje wielu pomysłów. Strony internetowe są wizytówką firmy, jednak to my musimy sprawić, by kontrahent odwiedzając naszą klarowną jednostkę gospodarczą w internecie był usatysfakcjonowany, a jego odwiedziny nie były pierwsze oraz ostatnie.

Najważniejsze jest stworzenie niezwykle trafnych relacji z kontrahentami. Internauci, odwiedzając witryny www, ubóstwiają na nich odkryć jakieś ciekawostki, rady z danej dziedziny, mieć możliwość zadania zapytania oraz uzyskania rychłej odpowiedzi. Jeżeli zdecydujemy się na taki typ kontaktu z konsumentami, musimy pamiętać, że odpowiedzi powinny być udzielane w krótkim czasie. Kilkudniowy termin odpowiedzi prawdopodobnie uczyni, że stworzony przez nas możliwy klient już nie będzie jej oczekiwał, a oraz opisującą nas domenę będzie omijał szerokim łukiem. To, że sprzedawcy nie widać na domenie internetowej, nie znaczy, że konsument nie oczekuje kontaktu z nim. Wobec tego przystępując do pracy nad stworzeniem witryny www, powinniśmy od początku wiedzieć czego pragniemy, i jak mają wyglądać nasze kontakty z klientami.

Dodaj komentarz