Packshoty, czyli tajemnica każdego sklepu internetowego

Reklama

Packshoty to fenomen fotografii.. Tego typu zdjęcia pojawiają się niemal w każdym sklepie internetowym, niezależnie od branży. Trudno się dziwić – to obrazy maksymalnie skupiające uwagę na danym przedmiocie, dodatkowo uwypuklają zalety. Co więcej, packshoty zachowują realne barwy produktów, prezentując fakturę, rozmiar i sposób wykonania konkretnego przedmiotu.

Packshoty – definicja fotograficzna

Jeżeli zapytasz specjalisty, czym jest packshot, z pewnością fotograf powie Ci, że to zdjęcie produktu, które wykonane zostało na jednorodnym tle. Najczęściej stosuje się otoczenie białe, jednak nie ma co do tego jednej, ścisłej reguły. Bardzo często sklepy internetowe zlecają wykonanie packshotów do studia fotograficznego, ponieważ są skuteczne, estetyczne, ładne, a przy tym stosunkowo tanie. Jeżeli przedsiębiorcy mają nieco większe budżety, omawiane przez nas packshoty mieszane są z fotografią reklamową, gdzie produkty przedstawia się w przeróżnych, interesujących aranżacjach. W przypadku gdy często zamawiasz online poprzez sklepy internetowe, z pewnością wiesz, co mamy na myśli.

Czy każdy może wykonać packshoty?

Osoby prowadzące biznes internetowy, nieposiadające własnych zdjęć produktów, powinny zainteresować się packshotami. Czy można je wykonać samodzielnie? Teoretycznie: tak. W praktyce jednak zadanie to może być nieco utrudnione. Wymaga odpowiedniego sprzętu – aparat, program do obróbki zdjęć, oświetlenie. Dodatkowo osoba wykonująca fotografie musi wiedzieć, w jaki sposób uchwycić dany przedmiot, aby zaprezentował jak najatrakcyjniej. Profesjonalista, który za obiektywem spędził niezliczoną ilość godzin, z pewnością okaże się pomocny. Co więcej, zdjęcia typu packshot Warszawa zamówisz za niewielką opłatą – od kilku, do kilkunastu złotych za produkt. To zdecydowanie tańsze rozwiązanie, niż próba zakupu sprzętu i wykonywanie fotografii na własną rękę. Studio fotograficzne zrobi to za Ciebie, a efekty będą satysfakcjonujące.

Dodaj komentarz