Co jesteśmy w stanie naprawić w aucie? Mechanik podpowiada

Zdrowie

Pasek rozrządu zamieniamy, co 80-90 tysięcy kilometrów. Gdy nie wymienimy na czas paska ma prawo nastąpić jego zerwanie a co za tym idzie poważne uszkodzenie silnika. Do wymiany paska rozrządu wymagane nam będą klucze dynamometryczne oraz specjalne ściągacze, jakie są wybitnie drogie wiec poprawniej je wypożyczyć niż wybierać. Wymianę paska rozrządu jesteśmy w stanie zacząć, kiedy silnik jest zimny. Fundamentalnym krokiem przy wymianie jest najpierw odłączenie akumulatora, podwyższenie samochodu i skonfigurowaniu go na kobyłkach, zdjęciu paska z alternatora, i zdemontowaniu nadkola.

Gdy wykonamy te bazowe czynności pozostaje nam zdjęcie osłony paska i jego demontaż. Przy demontażu pamiętany o segregowaniu śrub. Jeżeli nie chcemy popełnić błędu przy ustawianiu rozrządu powinniśmy go zablokować przy pomocy wyjątkowych narzędzi, jakie też możemy wypożyczyć. W silnikach diesla jest to o wiele trudniejsze, albowiem musimy jeszcze zablokować pompę wtryskową w dobrym miejscu. Przy wymianie paska wymieniamy też rolki, bez względu na ich stan.

Pompy wodnej nie wypada wymieniać chyba ze jest nieszczelna, jeżeli jest wszystko w porządku korygujemy jedynie ilość wody zgodnie z zaleceniem producenta – tutaj pomoże WarsztatSamochodowyWarszawa.PL – Elektryk Samochodowy Warszawa. Po zakończeniu pracy oraz założeniu paska nakładanie osłon rozpoczynamy od początku do końca w odwrotnej kolejności. Każdy pojazd z w pewnych momentach ulga jakimkolwiek awariom. Przyczyna jest w wielu przypadkach naturalne zużycie niektórych części lub zaniedbanie kierowcy, Nie zawsze jednak kłopoty z pojazdem żądają wizyty u mechanika automobilowego jest wiele usterek, które właściciel samochodu może sam naprawić. Jedną z nich jest wymiana akumulatora. Kłopoty z rozładowanym akumulatorem można zdiagnozować prędko, najczęstszym objawem jest kłopot z rozruchem wozu w zimowy, mroźny dzień. Odkręcamy kluczem numer dziesięć klemy oraz uzupełniamy wodą destylowaną a później podpinamy do prostownika oraz ładujemy.

Mimo to jeżeli pomimo długiego ładowania akumulator nie funkcjonuje wypada go bezwzględnie wymienić na innowacyjny. i Samemu także można bez problemu wymienić żarówki czy bezpieczniki. Te wszelkie informacje na temat wymiany tych dwóch rzeczy znajdują się w książce dodanej do wozu.

Dodaj komentarz